PPC Reklama

Díky PPC reklamě budete vidět všude, kde si budete přát. Reklamu Vám mohu zajistit nejen na sociálních sítích jako je Facebook nebo Youtube, ale také na Seznamu či Google. Nesmírnou výhodou PPC reklamy je to, že platíte jen v případě, že návštěvník klikne na Vaší reklamu a vstoupí na Vaší stránku. Dříve ne! Neplatíte za žádné zobrazení. Reklamy nabízím formou textů, bannerů (obrázek s textem, který pro Vás mohu sám vytvořit) či videií.

PPC rostoucí balík peněz
PPC rostoucí návštěvnost z reklamy

Jaké jsou výhody PPC reklamy?

Co všechno pro Vás umím zařídit?

S ohledem na často poptávané požadavky a vysokou a provázanou propojenost jednotlivých služeb nabízím komplexní nabídku služeb v daných odvětvích. Veškeré činnosti nabízím jak komplexně, v balíčku, tak i jednotlivě.

Jaký celý proces PPC reklamy vypadá?

01.

Úvodní konzultace ZDARMA

Všem novým, ale i pravidelným zákazníkům nabízím úvodní konzultace k projektu zdarma. Na těchto konzultacích si většinou společně sedneme (konzultace jsou možné i online), majitel mi přednese své přání a představy, já sdělím svoje návrhy a možnosti realizace a popřípadě se pokouším i vhodně radit.

02.

Cenový odhad ZDARMA

Dle všech sdělených přání potencionálního klienta mu následně poskytnu hrubý odhad cenové nabídky. V něm jsou započítány všechny potřebné náklady pro projekt, strávený čas na projektu, započítané množství činností, které si klient spolu s projektem přeje a náročnost projektu. 

03.

Nastavení PPC reklamy

Když je s klientem vše domluveno, pouštím se do praktické realizace. V té nastavím reklamu dle přání klienta a současně dle veškerých svých zkušeností tak, aby reklama co nejlépe naplnila požadované cíle. Reklama je vždy nastavena dle přání klienta (cena, rozsah, období), ale vytvořena na základě mých zkušeností tak, aby svou úlohu plnila co nejlépe (zaměření, zobrazování, apod.).

04.

Pravidelné měření výsledků

V případě, že si to klient přeje je součástí reklamy i její pravidelné měření a sledování výsledků. Pomocí různých nástrojů sleduji reálné dopady reklamy a následný vývoj webových stránek, který dále referuji klientovi ať již slovně, či pomocí různých grafů a tabulek.

05.

Fakturace

Poté, co je vše nastaveno a práce je vykonána zasílám fakturu. Ta může být zasílána po vykonání činnosti nebo pravidelně měsíčně – záleží vždy na domluvě obou stran. Součástí fakturace je i ZAŠKOLENÍ a poreferování všech činností, které byly vykonány a následně praktická ukázka, že se tak skutečně stalo.

06.

GARANCE vrácení peněz

V případě, že PPC reklama nenaplní požadované cíle – domluveno vždy předem (nedostatečná návštěvnost, špatná efektivita, nevhodně nastavená reklama), GARANTUJI klientovi vrácení značné části a zůstává ponechána jen záloha za čistě odpracovanou dobu.

Pro rychlý kontakt můžete využít

Rychlý kontakt

Sociální sítě